Tog tillfället i akt :)

Efter dagens föreläsningar fick jag en timme över som jag spenderade på Helens Beautycenter för att reda ut lite frågetecken ang priser och håruppsättningen inför bröllopet. Jätte trevlig tjej som var väldigt hjälpsam. Vi pratade ett bra tag och hon gav mig många råd ang håret. Målet är att endast behöva anväda mitt eget hår och strunta i löshår. Mitt hår är väldigt tjock och ganska långt ( om jag själv får säga det ;) så det är verkkligen inget hår man tvättar på en fem minuters dusch.
 
När jag ändå var där så bokade vi faktiskt in håruppsättningen och sminkiningen på bröllopsdagen så det är ju skönt att redan nu kunna bocka av punkten: Boka frisör och sminkös. :)
 
 
  

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0