192 dagar kvar..

Nu är snart julen över för detta året och snart går vi in i 2013, vilket betyder att bröllopet närmar sig med stormsteg.
Idag är det 192 dagar kvar tills vi säger ja till varandra i Brämhults kyrka. Det låter som det är gott om tid men ni som jag vet säkert att tiden kommer springa iväg och sen står vi där.
 
Våren och försommaren kommer vara en rätt fullbokad tid med slutpraktik, examensarbet, examen och Novas 5 års dag och bröllopsplanering utöver det. Men gud så roligt det är. Jag har bara tänkt gifta mig en gång och trotts att bröllopet ska vara litet så ska det vara som vi vill ha det. En mysig och kärleksfull stund tillsammans med våra närmaste och en dag som för alltid ska leva kvar i våra minnen.
 
 
Tacka vet jag mina fina flickor som är otroligt hjälpsamma. Alllt från bollplank till privata tillverkare av inbjudningskorten.Kärlek till er i massor! <3
 
 
När vi var nere i Skåne nu över julen så träffade jag så klart Jennie som varit otroligt gullig och gjort våra inbjudningskort och de var nu färdiga. Hon är så grymt duktigt, vill även ge en eloge till Jennifer och Jeanette som varit med på ett hörn och bidragit med materialet. Det ska bli otroligt roligt att kunna skicka ut en inbjudan där det ligger kärlek och omtanke bakom men som även är personlig. Vi har planerat att skicka ut dom i slutet av Januari för att ge de som har möjlighet att komma, tid att planera in det i sommarens alla äventyr. Bröllopet går av staplen på en fredagseftermiddag så om det inte är en fredag under semestern så är det ledighet som ska ansökas om osv.
Vi hoppas så klart att så många som möjligt ka komma :)
 
 
Våra fina inbjudningskort! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0