Diamonds are a girls best friend ;)

Nu är det gjort. Min fin fina blivande vigsel ring är nu beställd och det känns så himla bra! Vi hade sedan tidigare varit ganska säker på en annan ring men när vi var på Guldfynd i lördags upptäckte vi att det inte gick att gravera i ringen. Väldigt synd för vi hade verkligen bestämt oss. Tjejen i butiken var väldigt hjälpsam och tog typ fram hela affärens sortiment med liknande ringar i vår prisklass, kan tillägga att vi var de ända kunderna i butiken vid tillfället. :) vi hittade till slut en annan ring, den vi nu valt, och butiken beställde då hem en i min strl så att jag verkligen kunde prova ringen på fingret tillsammans med förlovnings ringen. Jag anser ju att de två ringarna måste se fina ihop och nästan bli en ring tillsammans. I onsdags ringde en tjej från Guldfynd och berättade att ringen kommit och att jag var välkommen in. Idag fanns tid både från min sida men även för min andra hälft att besöka Guldfynd. Nu är den beställd med gravyr och allt, Daniels förlovnings ring är inlämnad för gravering och min är inlämnad för att fixas till lite. :) anledningen till att vi lämnade in förlovnings ringarna redan nu var att vi fick ett väldigt bra pris om vi gjorde allt på en gång. Känns nästan naket när man inte har någon ring på fingret. Efter fem år så finns det ju spår bokstavligt talat. Känns som att vår helg fick en väldigt bra start och vi hoppas den fortsätter så:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0