Svag gravyr! :(

Ringarna blev klara redan den 28:e februari och vi hämtade glatt hem dom. Vi var väldigt nöjda med hela affären tills vi kollade på graveringen i ringarna. Dom var jätte svaga, det syntes alltså knappt :( Jag var väldigt stressad när jag hämtade dom så jag tänkte inte på att kolla det i affären. Så jag fick snällt gå tillbaka till Guldfynd för att lämna in dom. Tjejen var väldigt hjälpsam och tyckte precis som vi att graveringen knappt syntes. Förutom den missen med gravyren var ringen helt underbara. Nu längtar jag ännu mer till bröllopet!! :)

Ringarna ska nu vara klara den 19:e Mars och då hoppas vi på ett bra resultat! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0