26 dagar kvar :)

Det var ett tag sedan jag skrev men det har varit en hel del i skolan. Men nu är jag äntligen klar med 3,5 års slit på högskolan och kan nu titulera mig som förskollärare. Har dessutom fått jobb på en förskola utanför stan och börjar jobba den 5:e Augusti så livet känns otroligt bra :) Nu närmar det sig bröllopet med stormsteg, 26 dagar för att vara exakt.Gud vad tiden går fort. I torsdags blev min kära blivande man kidnappad och spenderade dagen med sina killkompisar. Det var en väldigt nöjd gubbe som kom hem från sin svensexa. Väntar på spänning på min möhippa, om det nu blir någon ;) Vi har fått två som har fått tacka nej av personliga skäl så vi kommer få fixa och trixa med bordsplaceringen men det ska inte vara något tidskrävande. Vi har även gjort den större delen av inköpen till bröllopet men dock är det en del som inte kan köpas riktigt än Imorgon är det dags att träffa musikern i kyrkan för att välja musik till sjävla vigseln och på torsdag ska vi träffa prästen för att gå genom hur vigseln ska gå till. då ska även bestman och brudtärnorna vara med. :) Festhäftena är i full gång att skapas och fixandet fortsätter.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0