Tur man är omgiven av fina vänner!

Har sagt det för och jag säger det igen, tacka vet jag mina fina vänner! En av de vännerna som står mig närmast är Carro. Vi klickar bra tillsammans och en vän som man vet finns där för en i vått och torrt!

Som jag nämnt innan har vi valt henne som toastmadame till bröllopsfesten. Vilket jag anser är det rätta valet. Hon känner oss väl och vet hur vi vill ha det och hur vi fungerar. Hon och Jennie kommer göra det till en toppen kväll!:)

Planeringen är i full gång och för tillfället är det dekorationen till borden som är under uppsökning. Tanken är att ha en vit duk som grund och sedan en löpare i antingen svart eller vinrött ( färgerna som är "temat" ). På bordet ska vi ha blockljus som ska vara vita eller möjligen vinröda beroende på vad löparen har för färg. Valet av blockljus är för att slippa byta värme ljus eller kronljus under kvällen. På löparen kommer det även ligga någon form av dekoration. Det lutar åt små hjärtan men inget som är beställt eller bestämt.

För att återgå till Carro som jag nämnde tidigare så hade även hon och hennes Daniel blockljus på deras bröllop. Carro har erbjudit oss att låna deras ljushållarna som de har kvar. Vilken underbar vän! :) oftast har man inte mer än kanske tre, fyra likadana ljushållare. Och ska man köpa en hög så lär det bara ligga i en låda sedan. Är glad att vi kan få låna deras ljushållare. Tur man är omgiven av så fina vänner! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0