Äntligen har jag bestämt mig! ;)

Jag har tyckt att det svåraste med hela planeringen av bröllopet har varit att bestämma sig angående klänningen. När jag väl har bestämt mig för en hittar jag en annan som är snäppet bättre, finare osv. Men nu har jag verkligen bestämt mig! Mönstret är lämnat till svärmor och tyget blev idag inköpt. Det finns verkligen tusen olika typer av vit och lika många typer av tyger. Vilken djungel! Men efter en hel del funderande och diskussioner men min blivande man så kom vi fram till ett tyg. Min tanke är att Daniel inte ska få se klänningen förrän vi är i kyrkan men han har ju förstått att den ska vara vit så idag fick han vara med på ett hörn;) Vi åkte tidigt morse för att köpa tyget. Vi åkte till en skroten i Skene som är en stor och hyfsat billig tygaffär men stort sortiment av allt inom området. Det märks att det börjar närma sig bal för studenterna, det var verkligen urplockat av den sortens tyg, tur för mig att vit inte är den populäraste färgen att göra en balklänning i ;) Imorgon ska tyget till min klänning och till Jennie och Novas lämnas till svärmor som sedan kan börja på klänningarna när hon har tiden. Jag litar helt och hållet på henne och jag vet att hon är jätte duktig på att sy! :)
=


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0