Många bitar har trillat på plats! :)

Vilken toppen helg som passerat! :)

Fredagskväll hämtade jag Jennie nere vid resecentrum och helgen kunde börja! Vi åkte hem, käkade, snackade och hade allmänt trevligt:)
Lördagsmorgonen började med en rejäl frukost och planeringen för dagen som skulle spenderas i vänners lag. Vi bestämde oss för att åka till en tyg butik i Skene för att kolla utbudet till min klänning samt att passa på att ta våra oskulder på Visko. Det fanns många fina tyger så det blir att rådfråga svärmor vilken typ av tyg som blir bäst! På Visko fanns även där ett stort utbud av fina saker. Där fanns till och med DOM skorna som jag känner att jag ska ha på bröllopet. Dom fick följa med mig hem och jag känner mig väldigt nöjd. Skorna är inte super wow snygga men Gud så sköna och klacken går att gå i ;) dessutom syns skorna inte jätte mycket under klänningen.

Efter Skene besöket begav vi oss till Gällstad och Lager 157, dock blev det bara tre basic linne men så är det ibland. Knalleland blev också besökt och kvällen bjöd på Kina mat och ett ryck med bröllopsplaneringen. Vad skulle jag gjort utan mina toppen vänner? :)

Klockan ställdes för att komma upp i tid till söndagen och bröllopsmässan som verkligen var trevligt att gå på. Dessutom var det med fin fina tjejer! :) Det var allt från klänningar, frisyrer, ringar till hårsmycken, bubbel och limousiner, man var så där lagom trött när man kom hem på kvällen. Har en hel hög med visitkort, broschyrer och reklamblad! Någon tidning och så följde också med hem, har en del att gå igenom om man säger så;)

Känner att det var en välbehövlig helg och planeringen för bröllopet har kommit väldigt långt, skönt! :)



Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Åh vad underbart allt låter :D Längtar tills det är min tur :D

2013-02-06 @ 11:31:52
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blivande Fru O

Vägen från "I Will" till "I Do".

RSS 2.0